środa, 20 lipca 2011

W odpowiedzi

Atina - jak na swoją cenę, bardzo dobrze. Za cenę 3 zł nie można wiele wymagać. Szybko wysychają, nie odpryskują, ale trzeba 3 warstw do pełnego pokrycia. I trzeba uważać na buteleczki, bo mają dość szeroką szyjkę, przez co pół różowej buteleczki wylądowało na moim łóżku  D:

Ewalucja - Nie kupuję ADOSA. Mam tylko Bell, Eveline, Golden Rose, Wibo, bardzo rzadko Celię.

Susie - zdjęcie znalazłam gdzieś w internecie. Ale dzięki za zwrócenie uwagi - jest już 'trochę' nieaktualne ;)

Fashionbliss - dziękuję, to zasługa Eveline Nail Therapy. Wcześniej strasznie się łamały, rozdwajały. Już po miesiącu były nie do złamania, a na dodatek rzeczywiście paznokcie szybciej rosną! :D. Tylko przy malowaniu trzeba uważać na smugi. Według mnie świetnie nadaje się do frencza :)

Kamila - rzeczywiście, nie krzyczałam z radości na ich widok, ale potrzebowałam jakiejś mięty i oczojebnego różu ;)

Dziękuję Wam bardzo za wszystkie komentarze : )))

1 komentarz:

  1. nie wiedział, że sa takie tanie, musze się za nimi rozejrzeć, bo kolorki są śliczne:)

    OdpowiedzUsuń