niedziela, 17 stycznia 2010

Sesja

Sesja, czyli krótko mówiąc System Eliminacji Studentów Jest Aktywny...
Nauka, nauka i jeszcze raz nauka... nie mam nawet czasu pohaftować :(

ale już niedługo! Dzień 28 stycznia to oficjalnie ostatni dzień mojej męczarni! Potem jeszcze tylko raz pójdę do pracy (pracuję tylko w soboty i zwalniam się z końcem stycznia) i WOLNOŚĆ.

Czeka mnie 2 tygodnie ferii!!! :D :D :D a w tym haftowanie, czytanie, leniuchowanie, wyprawy na piwo z przyjaciółmi, imprezy, haftowanie, czytanie....itd. ^^

Ahhhh... Także moi drodzy trzymajcie kciuki za zdane egzaminy ;) i do zobaczenia wkrótce ;))))

1 komentarz:

  1. ja właśnie zamiast się uczyć do egz ruszyłam na zwieszanie blogspotowego półświatka. Rozbawiłaś mnie:) dobrze,ze nie umieściłaś haftowania po piwie ze znajomymi. I zazdroszcze talentu manualnego. :) Pozdrawiam i powodzenia na sesji

    OdpowiedzUsuń