poniedziałek, 9 sierpnia 2010

Project Monster :D

Zaczęłam haftować nowy projekt i zabawnie nazwałam go 'monster', chociaż imię ma zupełnie inne - myślę, że wielu bardzo dobrze znane.

To portret najsłynniejszej postaci amerykańskich kreskówek. Przygoda z Simpsonami, bo o nich tutaj mowa, rozpoczęła się w 1989 roku, kiedy w Polsce trwał jeszcze komunizm, a ja czekałam w kolejce do wyjścia na świat ;) Przez 21 lat serial trzyma poziom i to wysoki poziom. Aktualnie we wrześniu ma wejść 22 sezon, czyli 471 odcinek. W ciągu tak długiego czasu nie stracili fanów, wręcz przeciwnie. Ich grono stale się powiększa. Zatem postanowiłam, że wyhaftuję 'głowę rodziny', czyli Homera Jaya Simpsona  ;)

zdjęcia będą później, bo mi się komputer zepsuł i poszedł do naprawy, a teraz korzystam z siostrzanego :(

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz