środa, 11 sierpnia 2010

Przyszło!

Nie spodziewałam się, że Poczta Polska może tak szybciutko działać. Jeszcze w poniedziałek rozmawiałam ze sprzedawczynią o przesyłce a już we wtorek rano zapukał do mnie listonosz z paczuszką w ręku! Zawsze czekałam ponad tydzień... Kiedyś nawet list z Warszawy do Warszawy szedł 5 dni. No, no, no... Jestem pod wrażeniem ^^

Ale dosyć już chwalenia, bo z tego zachwytu się z powrotem rozleniwią ;P

Paczuszkę dostałam a w niej wszystko co zamówiłam, czyli: patyczki do skórek, odżywka do skórek, zmywacz do paznokci w kształcie pisaka i oczywiście płytki do Konadowania :D

Nie mam jeszcze na razie stempelka i ściągacza lakieru, ale dla chcącego nic trudnego! Jako ściągacza używam mojej karty do klubu fitness a jako stempelka gumki do ścierania ^^'

Komputer jeszcze w naprawie, więc zdjęć na razie nie będzie. W zamian trochę muzyki i piosenka, która ostatnio za mną chodzi. Jest to trochę coś innego niż do tej pory 'prezentowałam'.

Eminem - Not afraid



 Ze swojej strony od Eminema polecam jeszcze Till I Collapse



Do zobaczenie wkrótce ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz